Close

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να γίνω συνδρομήτρια στο Cherrybox;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή.  Στην αρχική σελίδα κάνετε κλικ στο Γίνετε Μέλη Τώρα και επιλέγετε τη συνδρομή που σας ταιριάζει καλύτερα: Seasonal ή Ετήσια.

Πόσο κοστίζει η συνδρομή;

Seasonal συνδρομή: 20€

Ετήσια συνδρομή: 72€ 

Στην Ετήσια συνδρομή παραλαμβάνετε μόνο τα 4 κουτιά που αντιστοιχούν στις 4 εποχές του χρόνου. Δεν περιλαμβάνονται τα Special Edition Boxes. 

Οι παραπάνω τιμές δεν επιβαρύνονται με κάποιο επιπλέον κόστος. Μόνο στην περίπτωση που επιλέξετε την Αντικαταβολή ως μέσο πληρωμής, θα υπάρξει μια επιπλέον χρέωση 3€  ανά αποστολή για την courier.


Πότε αποστέλλεται το Cherrybox;

Η αποστολή των συνδρομητικών κουτιών Cherrybox ξεκινά στην αρχή κάθε εποχής (Μάρτιος - Ιούνιος - Σεπτέμβριος - Δεκέμβριος) και συνεχίζεται μέχρι το τέλος της εποχής ή έως ότου εξαντληθούν τα αποθέματα. Όταν ανοίγουν οι παραγγελίες για το κουτί ενημερώνεστε με σχετικό newsletter, εφόσον είστε εγγεγραμμένο μέλος.

Από τη στιγμή που τα κουτιά φύγουν από τα γραφεία του Cherrybox, η παράδοση  γίνεται μέσα σε 1-3 εργάσιμες, εκτός και αν βρίσκεστε σε δυσπρόσιτη περιοχή, οπότε μπορεί να κάνει μέχρι και 5 εργάσιμες ημέρες.


Πότε και πως πληρώνω τη συνδρομή μου;

Στη Seasonal συνδρομή χρεώνεστε όταν εγγράφεστε, εφόσον πληρώνετε με Paypal ή Πιστωτική. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με Αντικαταβολή, η πληρωμή γίνεται με την παραλαβή του κουτιού. Εάν επιλέξετε την Κατάθεση σε Τράπεζα, πρέπει να κάνετε την κατάθεσή σας μέχρι την ημερομηνία που σας δίνεται στο ενημερωτικό newsletter, διαφορετικά η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα. Στην κατάθεση θα πρέπει να αναγράψετε οπωσδήποτε το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό παραγγελία σας. Για να συνεχίσετε να λαμβάνετε το Cherrybox, θα πρέπει να ανανεώνετε τη συνδρομή σας κάθε τρίμηνο. 

Για την ετήσια συνδρομή η χρέωση γίνεται εφάπαξ, με την αγορά της συνδρομής και ισχύουν τα παραπάνω. Μετά το τέλος της συνδρομητικής περιόδου και εφόσον θέλετε να συνεχίσετε να λαμβάνετε το Cherrybox θα χρειαστεί να ανανεώσετε τη συνδρομή σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που αρνηθείτε να παραλάβετε κάποια παραγγελία σας, τότε η επόμενη παραγγελία σας θα πρέπει να πληρωθεί με Κατάθεση σε Τράπεζα, Πιστωτική ή Paypal.  


Τι  μπορεί να βρω μέσα στο Cherrybox;

Σε κάθε Cherrybox λαμβάνετε 6 - 8 προϊόντα καλλυντικών και lifestyle σε travel ή full size συσκευασία. Τα προϊόντα αυτά θα έχουν επιλεγεί ειδικά για εσάς, έτσι ώστε να ταιριάζουν στο beauty profile που μας έχετε δώσει.


Μπορώ να διαλέξω τα προϊόντα που θα περιλαμβάνονται στο κουτί μου;

Θέλουμε το Cherrybox να αποτελεί έκπληξη για εσάς έτσι ώστε να γίνεται ακόμη πιο ευχάριστη αυτή η εμπειρία! Χρησιμοποιούμε το beauty profile σας για να σας στείλουμε τα προϊόντα που πιστεύουμε ότι ταιριάζουν καλύτερα στον τύπο σας. Εάν δεν έχετε συμπληρώσει το beauty profile σας, κάντε κλικ εδώ για να το συμπληρώσετε τώρα.


Μπορώ να κάνω δώρο μια συνδρομή;

Και βέβαια! Έχετε δύο επιλογές:

a) Να αγοράσετε μία Gift Card αντίστοιχης αξίας. Το αγαπημένο σας πρόσωπο θα λάβει ένα email ότι έλαβε δωροκάρτα από εσάς. Θα πρέπει στη συνέχεια να επισκεφθεί το www.cherrybox.gr και να εξαργυρώσει τη δωροκάρτα του (βλ. Περισσότερα στην ενότητα: Πώς λειτουργεί η Gift Card

b) Μπορείτε να κάνετε δώρο απευθείας τη συνδρομή που επιθυμείτε. Πώς γίνεται αυτό;

b1. Εγγράφεστε εσείς στο Cherrybox και προχωράτε σε αγορά της συνδρομής που επιθυμείτε.

b2. Στη διεύθυνση αποστολής βάζετε το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση αποστολής του αγαπημένου σας προσώπου που θέλετε να παραλάβει το Cherrybox.

b3. Ολοκληρώνετε την αγορά σας και σύντομα, το αγαπημένο σας πρόσωπο θα παραλάβει το κουτί του.

Σημ: Τα κουτιά που προορίζονται για δώρο περιέχουν προϊόντα που ταιριάζουν σε όλους τους τύπους, οπότε, δε χρειάζεται να συμπληρωθεί το beauty profile.


Πώς λειτουργεί η Gift Card;

Η διαδικασία είναι απλή: Επιλέγετε μία από τις διαθέσιμες Gift Cards και την προσθέτετε στο Καλάθι σας. Στη συνέχεια, συμπληρώνετε τα στοιχεία του παραλήπτη και αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία της πληρωμής, τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνουμε εμείς! Μην παραλείψετε να επιλέξετε "Ναι" στη Συσκευασία Δώρου, για να κερδίσετε τις εντυπώσεις!

Το αγαπημένο σας πρόσωπο θα λάβει ένα email με έναν κωδικό Δωροκάρτας. Όταν θα έχει ολοκληρώσει τις επιθυμητές αγορές του θα οδηγηθεί στο «Ταμείο» όπου θα πρέπει να εισάγει τον κωδικό της Δωροκάρτας που έλαβε στο email του. Το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί από το σύνολο των αγορών του.

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα “Get a free Cherrybox” και πώς μπορώ να λάβω κι εγώ το επόμενο Seasonal Cherrybox δωρεάν;


Για να κερδίσετε το επόμενο εποχιακό κουτί ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να συστήσετε σε 5 φίλες σας να πάρουν από 1 τρέχον Seasonal Cherrybox! Η διαδικασία είναι απλή:
1. Επισκεφθείτε το www.cherrybox.gr
2. Κάνετε κλικ στο Προφίλ σας, επάνω δεξιά στη σελίδα
3. Στο πεδίο Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ θα βρείτε έναν αριθμό. Αυτός είναι ο μοναδικός αριθμός σας, ο οποίος αποτελεί και τον κωδικό σύστασή σας που θα πρέπει να δώσετε στις φίλες σας.
4. Στείλτε ή δώστε τον Κωδικό αυτό στις φίλες σας και προτρέψτε τες να εγγραφούν και να αποκτήσουν το τρέχον συνδρομητικό κουτί Cherrybox. Κατά την εγγραφή τους θα πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να συμπληρώσουν τον Κωδικό Σύστασης που τους έχετε δώσει. Αυτό συμπληρώνεται στο πεδίο ΕΠΙΛΟΓΕΣ/ Συμπληρώστε των κωδικό σύστασης
5. Εφόσον 5 από τις φίλες σας προβούν σε αγορά του συνδρομητικού κουτιού Cherrybox, το επόμενο κουτί θα έρθει αυτόματα στην πόρτα σας, εντελώς δωρεάν!

Ξεκινήστε από σήμερα να προσκαλείτε τις φίλες σας στον υπέροχο κόσμο του Cherrybox και βγείτε κερδισμένες!


Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για το συνδρομητικό κουτί;

Τα μεταφορικά του Cherrybox είναι δωρεάν για οποιαδήποτε συνδρομή επιλέξετε.


Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά για τις αγορές μου από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Για το ηλεκτρονικό κατάστημα τα μεταφορικά είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 30€, ενώ για παραγγελίες κάτω των 30€ είναι 3€. Σε περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη της παραγγελίας σας βρίσκονται σε προσωρινή έλλειψη και επιλέξετε, μετά από συνεννόηση με την εταιρία μας, τμηματική παράδοση της παραγγελίας σας, χρεώνεστε μόνο μία φορά τα έξοδα αποστολής 3 €.


Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία επικοινωνίας μου ή το προφίλ μου;

Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία σας όποτε το επιθυμείτε. Το μόνο που θα πρέπει να κάνετε είναι να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να κάνετε τις αλλαγές σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι το σύστημα ενημερώνεται άμεσα για τις αλλαγές σας, ωστόσο, οι αλλαγές θα ισχύουν για νέες παραγγελίες. Σε περίπτωση που αλλάξετε τη διεύθυνση αποστολής σας για παραγγελία που έχει ήδη δοθεί, για να σταλεί το κουτί στη νέα σας διεύθυνση θα πρέπει να μας στείλετε την αλλαγή οπωσδήποτε και με email. Διαφορετικά το κουτί θα πάει στην παλιά σας διεύθυνση.

Όσον αφορά στο προφίλ σας, μπορεί να συμπληρωθεί ή να αλλαχθεί όποτε θέλετε. Προσοχή όμως, εάν δεν έχετε συμπληρωμένο προφίλ όταν τοποθετείτε την παραγγελία σας, η εταιρία ετοιμάζει το κουτί σας με το δεδομένο ότι δεν υπάρχει προφίλ. Σε περίπτωση που συμπληρωθεί μετά τη λήψη της παραγγελίας, τότε θα ληφθεί υπόψιν μας από την επόμενη παραγγελία και για όλες τις υπόλοιπες. 


Μου άρεσε πολύ κάποιο προϊόν που δοκίμασα στο κουτί. Από που μπορώ να το αγοράσω;

Τα περισσότερα από τα προϊόντα που δοκιμάσατε στο Cherrybox πωλούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Cherrybox σε κανονική συσκευασία.


Παρέλαβα το κουτί μου αλλά μέσα υπήρχε ένα σπασμένο προϊόν. Τι πρέπει να κάνω;

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλα τα προϊόντα να φτάνουν στα χέρια σας σε άριστη κατάσταση, αλλά εάν υπάρχει κάποιο σπασμένο προϊόν, παρακαλούμε συμπληρώστε το Αίτημα Επιστροφής που θα βρείτε  στο λογαριασμό σας.


Πώς μπορώ να συμπληρώσω το ερωτηματολόγιο αξιολόγησης για ένα προϊόν;

Και αυτή η διαδικασία είναι πολύ απλή! Απλώς μπαίνετε στο λογαριασμό σας και κάνετε κλικ στο Κουτί μου. Από εκεί επιλέγετε το προϊόν που επιθυμείτε να αξιολογήσετε και μεταφέρεστε μεταφερθείτε στη λίστα με τις ερωτήσεις. Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι η αξιολόγηση ενός προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο το συγκεκριμένο μήνα που το προϊόν εμφανίστηκε μέσα στο Cherrybox.


Τι ακριβώς είναι το πρόγραμμα με τους πόντους και πως μπορώ να τους συγκεντρώσω;

Το πρόγραμμα το πόντων του Cherrybox σχεδιάστηκε έτσι ώστε να σας επιβραβεύει για τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα, για τις συστάσεις των φίλων σας, καθώς και για τις αξιολογήσεις που δίνετε για τα προϊόντα που δοκιμάζετε. Οι πόντοι επιβραβεύονται με έκπτωση στο ηλεκτρονικό κατάστημα και πολλές εκπλήξεις! Μπορείτε να ελέγχετε τους πόντους σας καθημερινά, μέσα από το λογαριασμό σας.

Οι πόντοι συγκεντρώνονται ως εξής:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΝΤΩΝ CHERRYBOX

 

Αγορά Seasonal Συνδρομής

20

Αγορά Ετήσιας Συνδρομής

72

Συμπλήρωση ερωτηματολογίου αξιολόγησης προϊόντος μέσα από το προφίλ σας

10

Σύσταση του Cherrybox σε φίλη (οι πόντοι πιστώνονται στο λογαριασμό σας μόλις η φίλη σας παραλάβει το κουτί)

30

Αγορές από το eShop του Cherrybox

1€ = 1


Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου;

Κάθε 200 πόντοι αντιστοιχούν σε 10€ έκπτωση σε αγορές από το e-shop. Προϋπόθεση για να χρησιμοποιήσετε την έκπτωση στο ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί ότι οι αγορές θα έχουν ελάχιστο ύψος 40€ (καθαρή αξία αγορών, χωρίς επιβαρύνσεις).

Για να τους εξαργυρώσετε θα πρέπει να κάνετε την αγορά που επιθυμείτε και όταν θα πάτε στην πληρωμή, να κάνετε κλικ στο κουτάκι «Θέλω να χρησιμοποιήσω τους πόντους μου», οπότε η έκπτωση θα γίνει αυτόματα στο λογαριασμό σας.


Πρέπει να είμαι συνδρομητής/συνδρομήτρια για να κερδίζω πόντους;

Φυσικά και όχι! Μπορείτε να κερδίζετε πόντους και μόνο από τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.


Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου;

Θα μας στείλετε ένα e-mail στο info@cherrybox.gr με θέμα ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ και τον αριθμό παραγγελίας σας- πχ. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ #670. Εμείς θα προβούμε άμεσα σε ακύρωση της παραγγελίας σας.

Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας;

Συνδρομές

Μπορείτε να επιστρέψετε το Seasonal Cherrybox μέσα σε 7 ημέρες από τη στιγμή που το παραλάβετε και εφόσον το κουτί και τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση. Για την προπληρωμένη, ετήσια συνδρομή, μπορείτε να διακόψετε τη συνδρομή σας μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία  της παραγγελίας. Εάν παραλάβετε το πρώτο σας κουτί και επιθυμείτε να διακόψετε, ενδέχεται να γίνει μερική επιστροφή χρημάτων μετά από σχετική συνεννόηση. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσα σε 30 ημέρες.

Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής χρεώνονται στον πελάτη και δεν επιστρέφονται. 

Eshop

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να το κάνετε μέσα σε διάστημα 14 ημερών.

> Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβετε είναι ελαττωματικό, η εταιρία θα σας το αντικαταστήσει ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα εφόσον το επιθυμείτε. Το ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην Cherrybox εντός 14 ημερών. Θα εξετάσουμε το προϊόν και εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αυτή γίνεται εντός 30 ημερών από την ημέρα που ζητήσετε επιστροφή.

> Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή λόγω αλλαγής γνώμης ή μη ικανοποίησης, η Εταιρία μπορεί να σας επιστρέψει το σύνολο της αξίας του προϊόντος αφαιρώντας τα έξοδα μεταφοράς. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθη (η συσκευασία του να έχει μείνει άθικτη, να μην έχει ανοιχτεί και να μην υπάρχουν ζημιές) και να διαθέτετε το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών.

Η επιστροφή γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση, με έξοδα αποστολής του πελάτη:

Cherrybox Ι.Κ.Ε .

Κουντουριώτου 3, 55132

Καλαμαριά

Θεσσαλονίκη

Σημείωση: Σε περίπτωση που η courier δεν μπορέσει να σας εντοπίσει, το δέμα σας παραμένει στα γραφεία τους για 10 ημέρες. Εφόσον δεν το παραλάβετε μέσα στο 10ημερο, το πακέτο επιστρέφεται στα γραφεία μας. Εάν επιθυμείτε επαναληπτική αποστολή επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα 3€ και ο τρόπος πληρωμής είναι απαραίτητα πληρωμή με πιστωτική, paypal ή κατάθεση.


Γιατί κάποια προϊόντα δεν έχουν τη δυνατότητα Προσθήκης στο Καλάθι Αγορών μου;

Κάποια από τα προϊόντα που συμμετέχουν στο συνδρομητικό κουτί διατίθενται προς πώληση μόνο μέσα από συγκεκριμένα κανάλια διανομής όπως, πχ., φαρμακεία, κομμωτήρια ή ινστιτούτα αισθητικής. Για το λόγο αυτό δεν μπορούν να πουληθούν μέσα από το e-shop του Cherrybox και ως εκ τούτου δεν εμφανίζεται το καλάθι αγορών.

Επίσης, προϊόντα χωρίς καλάθι αγορών μπορεί να είναι προϊόντα που είναι προσωρινά εκτός αποθέματος.

Τι σημαίνει η Προ-Παραγγελία;

Στις περιπτώσεις που κάποιο προϊόν είναι προσωρινά εκτός αποθέματος, εμφανίζεται το κουμπί Προ-Παραγγελία. Αυτό σημαίνει ότι εσείς παραγγέλνετε κανονικά το προϊόν αλλά θα σας αποσταλεί με προτεραιότητα μόλις είναι και πάλι διαθέσιμο. 

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Κάντε κλικ στο «Ξέχασα τον κωδικό μου» που βρίσκεται κάτω από τα πεδία συμπλήρωσης του email και του password. Θα σας σταλεί ένα e-mail με οδηγίες πως να βάλετε καινούριο κωδικό.