Close

Τρόποι Αγοράς και Παραγγελίας

Στο www.cherrybox.gr μπορείτε να εγγραφείτε συνδρομήτρια και να παραγγείλετε τα προϊόντα του e-shop online 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο. 

Όταν επιλέξετε τη συνδρομή που προτιμάτε (Seasonal ή Ετήσια) και διαλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε από τις διάφορες κατηγορίες του e-shop μας, πατήστε το σύνδεσμο «στο καλάθι» που βρίσκεται δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει κι αυτό θα μπει αυτόματα στο «καλάθι αγορών» σας. 

Καθ’ όλη τη διάρκεια περιήγησής σας στο e-shop μας μπορείτε να βλέπετε το σύνολο των προϊόντων που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας καθώς και τη συνολική τους αξία τους.

Όταν τελειώσετε τις αγορές σας και προκειμένου να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, πατήστε το σύνδεσμο «το καλάθι μου» και θα μεταφερθείτε στη σελίδα που περιγράφει αναλυτικά τα προϊόντα που έχετε συμπεριλάβει στο ηλεκτρονικό «καλάθι αγορών» σας. 

Εκεί μπορείτε να ελέγξετε την παραγγελία σας ή και να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας. Για να ολοκληρώσετε τις αγορές σας θα πρέπει να κάνετε κλικ στο Ολοκλήρωση αγοράς. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης.

Σε ό,τι αφορά τα έξοδα μεταφοράς:

  • για το συνδρομητικό κουτί είναι δωρεάν 
  • για το ηλεκτρονικό κατάστημα τα μεταφορικά είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 30€, ενώ για παραγγελίες κάτω των 30€ είναι 3€.

Σε καμιά περίπτωση δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα αντικαταβολής στην courier που είναι 3€.

Επίσης, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να βλέπετε αναλυτικά το ιστορικό των παραγγελιών σας στο e-shop μας καθώς και το status της παραγγελίας σας, κάνοντας Σύνδεση στο λογαριασμό σας.

Αν χρειαστείτε βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο info@cherrybox.gr ή στο τηλέφωνο 2310-224757.


ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

  • Αντικαταβολή κατά την παραλαβή του συνδρομητικού κουτιού ή των προϊόντων

Πληρώνετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας στον υπάλληλο της υπηρεσίας courier και επιβαρύνεστε με επιπλέον 3€ για τα έξοδα αντικαταβολής.

  • Πληρωμή μέσω Paypal

Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής μέσω PayPal μεταφέρεστε στην ασφαλή σελίδα του PayPal και ακολουθείτε στις σχετικές οδηγίες.

  • Κατάθεση σε λογαριασμό  

Μπορείτε εάν το επιθυμείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κατάθεση σε οποιοδήποτε υποκατάστημα τράπεζας ή μέσω e-banking. Η κατάθεση μπορεί να γίνει εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία. Εφόσον δεν ολοκληρωθεί η πληρωμή μέσα σε αυτό το διάστημα η παραγγελία ακυρώνεται.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Αριθμός Λογαριασμού: 5212-061153-905

ΙΒAN: GR2301722120005212061153905

Δικαιούχος: CHERRYBOX Μον. Ι.Κ.Ε.

ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK

Αριθμός Λογαριασμού: 707002002012218

ΙΒAN: GR45 0140 7070 7070 0200 2012 218

Δικαιούχος: CHERRYBOX Μον. Ι.Κ.Ε.

Στην περίπτωση αυτή είναι απαραίτητο να αναγράφεται το όνομά σας και ο αριθμός της παραγγελίας σας στην αιτιολογία, διαφορετικά δε θα είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας. Εφόσον υπάρχουν έξοδα συναλλαγής, βαρύνουν τον εντολέα.

  • Πιστωτική Κάρτα  

Επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής με πιστωτική κάρτα μεταφέρεστε στη σελίδα της Τράπεζας Πειραιώς και από εκεί ολοκληρώνετε τη συναλλαγή σας. Η εταιρία μας δεν κρατάει τα στοιχεία της κάρτας σας. Η είσοδος σας στο site μας πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά από το www.cherrybox.gr και όχι από το cherrybox.gr προκειμένου να μην αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά τη διαδικασία πληρωμής.

Είναι δυνατή η τροποποίηση του τρόπου πληρωμής που έχετε επιλέξει στην αρχική σας παραγγελία, αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 224757 ή με email στο info@cherrybox.gr.

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Courier
Οι αποστολές των Seasonal συνδρομητικών κουτιών πραγματοποιούνται καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Το λανσάρισμα του κάθε νέου εποχιακού κουτιού γίνεται στις αρχές Μαρτίου (Spring) / Ιουνίου (Summer) / Σεπτεμβρίου (Fall) / Δεκεμβρίου (Winter). Η αποστολή του συνδρομητικού κουτιού σε όλη την Ελλάδα γίνεται δωρεάν, μέσω εταιρίας courier. 

Τα προϊόντα που παραγγέλνετε από το ηλεκτρονικό κατάστημα (εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα) παραδίδονται συνήθως σε 1-3 εργάσιμες ημέρες  μέσω υπηρεσίας courier, στη διεύθυνση παράδοσης (εντός Ελλάδας) που έχετε δηλώσει.

Σε περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη της παραγγελίας σας βρίσκονται σε προσωρινή έλλειψη και επιλέξετε, μετά από συνεννόηση με την εταιρία μας, τμηματική παράδοση της παραγγελίας σας, χρεώνεστε μόνο μία φορά τα έξοδα αποστολής 3 €.


ΤΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Στο Cherrybox γίνονται δεκτές μόνο παραγγελίες με παράδοση εντός Ελλάδας.

Διεύθυνση παράδοσης

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, έχετε τη δυνατότητα να δηλώσετε, αν επιθυμείτε, διαφορετική διεύθυνση παράδοσης (εντός Ελλάδας), απ' αυτή στην οποία γίνεται η τιμολόγηση. 

Απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο:

Έχετε τη δυνατότητα να διαλέξετε αν το παραστατικό που θα εκδοθεί για την παραγγελία σας θα είναι απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ., διεύθυνση έδρας και επάγγελμα.


ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Τροποποίηση ή και ακύρωση της παραγγελίας σας είναι εφικτή εντός maximum 1 εργάσιμης ημέρας από την ημερομηνία παραγγελίας και εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η επεξεργασία / αποστολή της παραγγελίας σας από την εταιρία μας. Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας θα πρέπει να μας στείλετε e-mail στο info@cherrybox.gr, με θέμα ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ + τον αριθμό παραγγελίας σας.

Σε κάθε περίπτωση, για όποια αλλαγή επιθυμείτε να γίνει στην παραγγελία σας, θα πρέπει οπωσδήποτε να  επικοινωνήσετε με την εταιρία μας μέσω e-mail στο info@cherrybox.gr, ή τηλεφωνικά στο 2310-224757.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλα τα προϊόντα να φτάνουν στα χέρια σας σε άριστη κατάσταση. Συνιστούμε τον έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές προϊόντων που πληγήκαν κατά τη μεταφορά. 

> Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβετε είναι ελαττωματικό, η εταιρία θα σας το αντικαταστήσει ή θα σας επιστρέψει τα χρήματα εφόσον το επιθυμείτε. Το ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην Cherrybox εντός 14 ημερών. Θα εξετάσουμε το προϊόν και εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αυτή γίνεται εντός 30 ημερών από την ημέρα που ζητήσετε επιστροφή.

> Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή λόγω αλλαγής γνώμης ή μη ικανοποίησης ή λάθος παραγγελίας, η Εταιρία μπορεί να σας επιστρέψει το σύνολο της αξίας του προϊόντος αφαιρώντας τα έξοδα μεταφοράς. Απαραίτητη προϋπόθεση για να πραγματοποιηθούν τα παραπάνω είναι τα προϊόντα που επιστρέφονται να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν (η συσκευασία των ειδών να έχει μείνει άθικτη, να μην έχει ανοιχτεί και να μην υπάρχουν ζημιές) και να διαθέτετε το τιμολόγιο η την απόδειξη λιανικής. Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών.

Σε περίπτωση που φτάσει κατεστραμμένο το συνδρομητικό κουτί ή κάποιο από τα προϊόντα που περιλαμβάνονται μέσα σε αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με την εταιρία για να σας εξυπηρετήσουμε.

Παρακαλούμε σε περίπτωση επιστροφής να συνοδεύετε τα επιστρεφόμενα είδη με αντίγραφο του τιμολογίου ή της απόδειξης λιανικής. Η αποστολή των επιστρεφομένων ειδών γίνεται, αποκλειστικά εντός 14 ημερών από την ημ/νία παραλαβής, στην ακόλουθη διεύθυνση, με έξοδα αποστολής του πελάτη:

Cherrybox ΙΚΕ

Κουντουριώτου 3, 55132

Καλαμαριά

Θεσσαλονίκη

Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρία στο info@cherrybox.gr ή στο τηλέφωνο 2310-224757.